Kızlar bebeğim 8 aylık olucak 1 hafta sonra şimdiye kadar ek gıda yemesinde problem yoktu ama 1 haftadır ağzına hiç bişey sürmüyo süt içmiyo resmen çok acıkırsa 2 kaşık alıyo yada iki kere sütünü çekiyo bütün gün aç yaşıyo diş desem 2 tane alttan dişimiz çıktı çoktan neden böyle gerçekten artık sinirlerim bozuluyo aç aç dolaştıkça