Ozgee89 Bayanlar merhaba bebeğim Doğumdan sonra yoğun bakıma alındı enfeksiyon kapmış anne karnında sonrasında gırtlağında yumuşaklık var gelişme sorunu var dediler çevrenizde ya da siz böyle bir sorun yaşadınız mı
Mirac_21032019 Ozgee89 Benim oglumda enfeksiyon kapmisti anne karninda dogumdan sonra apar topar yogun bakima alindi 5 gun kaldik antibiyotij tedavisi uygulandi iyilesti cok sukur.Bunda korkucak bisi yok merak etme antibiyotik tedavisiyle iyilesiyolar ama diger dedigin şey hakkinda hic bi bilgim yok
Ozgee89 Mirac_21032019 46. Günümüz şu an yoğum bakımda enfeksiyon bitti ama kızım hala nefes alıp verme konusunda sorun yaşıyor çok üzülüyorum bu duruma
Mirac_21032019 Ozgee89 gununden oncemi dogdu bebeginiz.46 gunluk bi yogun bakim sureci cok fazla degilmi acaba baska bi hastaneyedemi deneseniz bu zamana kadar teşhisi konulup tedavisi yapilmis olmasi gerekmezmiydi
Tulay_talha Bendede aynı durum korkutuyor beni cocuk büyütmek qercekten cok zor üzülüyrm aqlıyorum onun için
Tulay_talha Hayır suan acillk durumu yok dedi pzartesi kan tahlili verrsn dedi ona qöre arastrmaya qöndercez dedi ve ben npcm blmyrm fazla beslenmeyo zaten emzirsemde mamada versem atcak yine
Ozgee89 Mirac_21032019 39+2 günlükken doğum yaptım hamilelik sürecim çok güzeldi doğumum da çok güzel oldu ama anlamadım bende zaten hastahanemiz sevk etti bizi devlet hastahanesine doktorumuz sürekli covid oluyor o yüzden süreç uzuyor.En son çare bebeğin trake kısmına boru takmaları olacakmış
Mirac_21032019 Ozgee89 Anladim canim.Allah yar ve yardimciniz olsun dualarim sizinle hamileyim dua edicem size rabbim sifa versin korktugun gibi olmasin.