Kızlar 5ay 23 günlük bebeğim var annem çhastaydı bizde kalmaya geldi başka ona bakcak kimse yok grip olduğunu söyledi ben bakarım gel dedim Bi gün sonra test yaptırdı pozitif çıktı o süre zarfında bebeğimle annemle aynı odadydik kimi zmn maskelydik şimdi odaları ayrdik eşim ben karantinadyz bizde semptomlar yok die test yapmadılar malesef ama oğlumda 2 gündür hirilti var burn tikalkligi okyanus suyu ile açıp otri bebe yle çekiyorum eşim normal bu durum olduğunu üstüne başarak bni sakinlstriyor ama geçmedi ambulans çağırdık ateşine felan baktılar bebeğin genel. Durumu iyi ısal kusma ateş olursa acile gelin dediler sobalı odada olduğumuzdan kuruluk tan dolayı olblr dediler corona atlatan bebeklerinizde ne gibi belirtiler oldu çok huzursuzum oğluma geçecek die