parksuho evet be yapacağımı şaşırdım bende mama vermek istemiyorum çünkü gerek kalmadı artık en zor dönemde sütüm yetti şimdi bile gün içinde 2 saat uyuşa sütüm yeter akşam da en az 2 saat uyuşa yeter ama uyumuyor geçenlerde bebelac markanın tahıllı gece muhallebisinş almıştım içime bir çay kaşığı keçi boynuzu pekmezi koyup verdim yemişti onu ama baya baya uyuyor desem yalan oluyor aşırı uyumuyor hatta bir kere çorba da verdim tıka basa ona rağmen uyumuyor 🤦🏼♀️ Ayağımda sallamıyorum kendi uyusun diye alıştırdım ama artık bu aylardan sonra çok zor uyumuyor bir tane daha evladım var ikisi in saatleri düzenim çok berbat anlayacağın ☹️