Sabah 7 den beri hastanedeyiz 🥺 burnu tıkalı ateşi var huzursuz yavrum getirdiğimizden beri 5 dk susuyor ondan sonra hep ağlıyor 😞 sabahtır kan gaita sonuçları nı bekliyoruz ama resmen kıvranıyor yavrum lütfen dua edin kötü bir şey çıkmasın diye 😞 bide yalnızım o kadar kötü hissediyorum ki kendimi 😐 inşallah virüs değildir 😭