Aybars16 gazı olabilir bizim en zor dönemimiz 2 aylıktan 3,5 aylığa kadardı çarşafta sallayarak uyuttum beni hiçbir şekilde emmezdi o yüzden uyku sersemi emzirdim beni bırakmasın diye bence atak gibi bende o zamanlar kolik gibi düşünmüştüm ama şimdi atakmıştı diyorum