Yasmin47 4 ay 3 günlüğüz oğlum 2 ay aşısından sonra iştahsızlık başladı ve hala gecmıyor emmek istemıyor sütü sağıp kasıklw verınce kabul edıyor sadece sütüm sağınca gelmıyor emınce gelıyor mama ve bıberonda almıyor çok çaresizim hiç büyümüyor😣
Atomkarinca Yasmin47 atak dönemlerinde meme reddi olabiliyor kucakta pispislayarak yatarak beyaz gurultu açarak falan denediniz mi emzirmeyi kaç kilo dogdu şimdi ne kadar kilosu