Merhaba arkadaşlar umarım yararlı bir post olur. Ek gıdaya geçen tecrübeli anneler sizden ricam tariflerinizi ve tecrübelerinizi anlatırmısınız. Ve lor peynir, normal peynir, peynir altı suyu, cici bebe yapımı, salça gibi vb. Gıdaların yiyeceklerin tariflerini paylaşır mısınız ek gıdaya yeni geçecek bir anne olarak çok işime yarayacak. Teşekkür ederim şimdiden 🌸🙂