Merhabalar 🌺
Kızım 4 aylık. Doğduğu andan itibaren beni çok emen bir çocuk oldu. Gece ve gündüz meme hep ağzında olsun isteyecek kadar düşkün. Sütüm genelde bol geliyordu ilk 3 ay. Öyle ki emmekten kusar haldeydi kızım. Ama bazen sütümün yetmediği, aç olduğunu düşündüğümde farklı markalarda formül süt vermeyi denedim acaba bir öncekini sevmedi mi deyip ama aslaa hiçbirini yemedi. Yine emmek istedi. Ben de onunla inatlaşmadım. Sütümü arttıracak şeyler yemeye ve içmeye başladım. Şimdi ise ne yaparsam yapayım sütüm artmıyor. Kızıma yetmiyor formül süt veriyorum yine başa dönüyoruz, yemiyor. Çok yıprandım bu süreçte. Ben de ufak ufak ek gıdaya başlayayım diyorum. Günde bir öğün o da akşam yatmadan önce güzel uyuması için havuç ve patatesi buharda pişirip kendi sütümle ıslatıp püre haline getirip yedirmek istiyorum. Sizler böyle bi süreç yaşadınız mı ? Veya farklı olarak ne tavsiye edersiniz ? Ne yapmalıyım ? Gerçekten çok ihtiyacım var deneyimlerinize, fikirlerinize. Şimdiden çok teşekkür ederim 🌸