Merhaba arkadaşlar..
Kızım 14 aylık, 2 aylık hamileyim doktorum 1 aya kadar emzirmeyi bırakmalısın dedi.. Memeye çok düşkün başka türlü uyumuyo zor olacak ama mecbur kesicem. Sorum şu emzirmeyi kaç aylıkken bıraktırdınız? bıraktırdıktan sonra mama vermeli miyim? Yada neyle devam etmeliyim bıraktırırken ve sonrasında nasıl bi yol izlediniz? Paylaşırsanız çok sevinirim🙏