Merhaba hanımlar bebegim ek gıda dönemine kadar mama+meme olarak beslendi 6 buçuk aylıkken emmeyi bıraktı ve ek gıda mama olarak devam ettim 6 ayına kadar hipp kullandım bi akaç ayda sms kullandım şuan 10 buçuk aylık oldu ve aptamile geçtim sizce kilo aldırı mi hipp organik olduğu için kilo aldırmıyordu sma da pek aldırmadı