Merve2344 Benim bebek 3 aylık kontrolunde 5.200du, doğum kilosu 3,300. Doktor iki ayda en az 1.200 alması gerektiğini söyledi. 4 ayda kilo durumuna göre mama baslatiriz dedi de benim sütüm yeterli. Sütüm varken mama da vermek istemiyorum. Sizin kaç doğdu? Sadece anne sütüyle mi besledi?
Benimki de doğumda boy 49 cm baş çevresi de 33, 3 aylıkken boy 58, baş çevresi 38. Boyu da kısa dedi doktor.