esrakannn Merhaba anneler oğlum 10aylık diş dönemindeyiz ateşimiz var doğru düzgün uyku uyuyamıyo oğlum uyuduğundada sıçrıyo ondan dolayı da uzun soluklu uyuyamıyo neden sıçrama olabilir ateş ölçüyüroum sürekli 38 olmuo ateşi 37lerde
mihrosum esrakannn canım calpol yada dolven ver kg yarısı cc. Yanı 10 kg ise 5 cc seklinde. Yazık canı acıyordur ates rahatsız eder annesı. Ver yavrum huzurla uyusun
Deletedmom9 esrakannn Kafa sıcaklığı genelde dişte oluyor bir de yenidoğan zamanları. Diş ateşi çok fazla çıkmaz eğer kafa sıcaklığı da varsa dişten kaynaklı olabilir.
1anne1yavru Deletedmom9 bu bilğiyi öğrendiğim iyi oldu dün geceden beri ateşi var kafası sıcak hep calpol ve dolven veriyorum dişten demekki