Kizlar bebeğim 3aylik 1 haftaya kadar her dediğimize karşılık verirdi. Sesler çıkarırdı. Şimdi sadece gülüyor. Sonra hemen mizmizlaniyor. Öncesinde de uyku düzenimiz pek yoktu ama şimdi hiç kalmadı. Gündüzleri uyuduklarini toplasam 2 saat bile etmiyor. Geceleri de çok uyanıyor. Doktora gittik birşeyi yok dedi. Önümüzdeki salı başka bir doktordan randevu aldım. Salyasi çok akıyor, eli sürekli ağzında acaba diş mi çıkaracak diyorum.