hirosima Busramusti yok canım bende oldum atlattım şükür. Bol bol su içmeye devam et c vitamini tüketildimi sorun olmuyo
UsengecHatun Bebeğim 13 günlük 2mizde koronayz ihsalı var bide az önce 2 defa öksürdü napayım bilmiyorm bilen varmı?
Busramusti UsengecHatun ishali varsa sıkıntı çok sıvı kaybı iyi değil 112 ti arayıp doktorla bi görüşün isterseniz