Nadireyamac bizde salı günü olduk alıdan gelince yarım ölçek calpıl verdim baya uyudu ama birde akşam yatmaz dokuz gibi verdim gece eahat olsun diye şükür hiç ateşi çıkmadı ama biraz mızmızlandı oda normal dedi hemşire ateş olmuyo bazı çocuklarda ama aşı ağrı yapabiliyo o yüzden calpol verdin rahatlatsın diye