Fatma--- benimki de 1ay 29 günlük dün çocuk doktoruna sordum artık bebeğim istediğinde emziriyorum diye.doğru yapıyorsun artık karaciğeri gelişti kan şekeri düşer diye korkma dedi.gece 12 de yayırdığımız eğer uyumadan önce çok emdiyse 5e kadar uyanmıyor dedim ,normal uyanmaz dedi.
2.olarak Gündüz az uyuyor. Gece karanlık ortamda uyutuyorum daha iyi uyuyor. Gecemiz gündüzümüz bizimde karışık normal:)