3.5 aylık bizdede oldu , Bi 10 gün kadar zorlandım sonra geçti gitti çok şükür . Sabırlı olmak gerekiyo uyurken vermeye çalıştım uyudu hemen kucağıma aldım emdirdim, uyanmak üzereyken aldım emdirdim. Hiç emmedi hırçınlaştı uyumadı o zamanlarda süt sağıp çay kaşığıyla biraz olsun sakinleştirip uyutup öyle emdirdim. Çok zor gerçekten insan üzülüyo , niye emmiyo diye , aç kalıyo diye , artık emmeyecrk mi diye. Ama geçti inşallah sizinde çabuk geçer , kendinizi çok üzmeyin teklif edin sürekli , almazsa ısrar etmeyin oyalayın sonra tekrar deneyin. Bide emzik verip kucağımda biraz mayıştırıyodum emziği çekip meme veriyodum öylede emiyodu.