Kızlar 4. dozu vurdurduk hep ateşli geçti bu aşı ama bu sefer basamıyor yürüyemiyor sabahtandır ağlıyor uyuyamıyor. Başına gelen var mı böyle bir şey ilk defa basamıyor çünkü. Calpol verdim 40 dakika oldu aynı ağlıyor sabah 7 den beri uyumadı 15 aylık kızım