Kızlar merhaba bebeğim 3 ay 8 günlük. Çok gazlı bir bebekti o yüzden ağlamaları hep o yüzden sanıyordum. 2 hafta önce falan bir gece çok ağladı sabah bezinde turunculuk vardı. Su verdim biraz düzene girdi ertesi gün. Dün gece tekrar çok ağladı bu sabah tekrar gördüm yarına sıra aldım gideceğiz. Su vermeme rağmen olması taş, kumu düşündürdü. Başına gelen var mı? Birde bebeğim çok huzursuz. Uykusu çok az oda yıpratıyor kendisini. Acaba bunlar belirti mi ?