Pnrpnrpnr reflü olabilir canım.. benimkide öyleydi reflü çıktı.. mama verince daha fazla kusuyordu.. şimdi mama içine kıvam artırıcı koyuyoruz yedikten sonra hafif dik tutuyorm mamadan sonrası kusmasi kesildi.. çok şükür
Allah yardımcın olsun canım
Bence bı doktora gidin