Kızım 5 ay 8 günlük nerdeyse doğduğundan beri kendi kendine uyuyor ben yanına uzanıyorum o şeklde uykuya geçiyor. Kaynanam sürekli ayağına alıştrsana diyor bn inat ettm bu zmana kadar hep artk dnlemeli miyim? Bundan sonra zor olur mu kendi kendine desteksiz uyumasi ? Bi yardmci oluunn fikir verin lütfen.. insanlar desteksiz uyusun dye kendilerini parçalıyor biliyorum 😏🤦🏻♀️