Hanımlar bebeğiniz günde kaç kez kaka yapıyor ve rengi nasıl? Ben önceden hipp pree kullanıyordum anne sütü gibiydi ama bebeğim doymayınca 1 numaraya geçtim ( pre 0 oluyor) 1 numarada kakası sarı-yeşil karışık geliyor. Sizde de myle mi bı kaka rengi normal mi? Yoksa bir problem mi var doktora mı gştmeliyim :(