Merhaba güzel anneler,
saçları uzun ve platin olan var mı? Neler yapıyorsunuz? Ben çok zorlanıyorum dip boyam geldi malum bizim dip boyası 5 saat sürdüğü için henüz cesaret edemedim. (sarıları yukarı çektirmek) bebeğim 5 aylık biberon almıyor henüz. Saçlar her gün toplu çok kırılıyor ve dökülüyor. Tangle tarak aldık 150 TL verip bir de maske kullanıyorum oda 170 TL Filan dip boyam geldiği için mi saçlarım hep toplu olduğu için mi bilmiyorum başımın tepesindeki saçlar yamuk yumuk düzelmiyor tararken. Bu platin çok güzel ama kullanması çok zor ya. Sanırım artık kısaltmanın zamanı geldi. 😿