OrenBayan üstünü açıyor gece çok fazla, üşütüyor mu anlamadım. Bir de gecede en az 5 kere üst değişiyoruz sırılsıklam oluyor o ara üşütüyor belki. Bu terleme işini anlamadım zaten üstünü örtsem de örtmesem de aynı. Burun akıntısı yok, öksürük nadir. Ama çok kötü hırıltı geldi az önce