Analist “U” mu bildiği “O” oluyor benimki 😂ya ne demezsiniz bide tulumun ayak uc kisminda desenler var çakıl gözlerini oraya dikip anlamlı anlamlı eğilip ayak ucuna minik parmaklarıyla incelemiyor mu ☺️ Kesın sızınkıde yapıyordur minnoşlar 😂sırtı ağrımasa saatlerce izlerim çok şapşik oluyorlar gerçekten,allah yavrularımızı kazadan beladan korusun vallahı sevmeye kıyamıyor insan