Normalde ben kışın hiç hastalanmam bagşıklığım güçlü ama çarşamba sabahı Bi kalktım ses gitmiş öksürük hapşurma afedersin balgam antibiyotik kullanıyom geçmiyor evde maskeyle duruyom ne olur ne olmaz diye 4aylık kızım var onada geçer diye korkuyom sağlık ocana gitsem burda en ufak şeyde covid diyorlar 😔 evden dışarıda çıkmadım anlamadım ki