Busrasenyuva Sezeryanla doğum yaptım ve 30.gün kanamam bitti.şuan bebeğim 2,5 aylık .ama 10 gündür tekrar başladı kanamalarım .normal mi acaba .Sizde nasıl olmuştu acaba .