Azra1818 merhaba biz 45 günlüktü galiba yapıldı 2.ayına kadar çift bez kullanın dedi doktorumuz 2.ayında yine sonuç kötü çıkarsa ortapediye yönlendirecek bazı doktorlar ilk kontrolü 2.veya 3. Ayda yaptırıyormuş ama bence ne kadar erken o kadar iyi devlet hastanesinde yaptırdık bu arada 2. Kontrolde sonuç iyi çıksada özel hastaneyede kesinleşmesi için götürücem ben