Oglum 11 aylık bir haftadır dişten dolayı ateş ağrı vb var neyse onlar geçti ama hala ağzına lokma sokmuyor direk ağzını kitliyor iştahı ne zaman düzelir bilmiyorum. Son 2-3 gecedir birden sıçrıyo sanki cocuga iskence ediyoruz ve morarıyo ağlamakran asla bizi duymuto sakinleştiremiyoruz. Korkuyor diye dusunuyorum. Muskası var tüm gece kuran açıp yüksek sesle o şekilde uyuttum ama yine 4 kez falan kalktı. Birden çok yüksek çığlıkla uyanıyor anladınız umarım. Ne yapabilirim ya😔