ebrulim29 ben yaptırdım rota virüsü kapıp yoğun bakıma bazen ölümlere bile sebep olan virüsten ise bikaçgğn bağırsağını bozmasın göze aldım. Allaha şükürde hiçbirşey olmadı 🙏. Bekleyince alerjimi gececekmiş. Aşının zamanı geçiyor o sırada kaparsa napcaksınız okadar
Salgın varken🙄tercih meselesi bebeğiniz için uygun olanı şeçin inşallah da bişey olmaz 🙏🙏😊