Kızlar görümcem korona 8. Gün falan bugun. Tat ve koku kaybıyla anladı zaten yakınları da koronaydi. Kemik ağrıları baş ağrıları vs 1. Haftadan sonra belirtiler gidiyormuş rahatlicam dedi. Ama demin kayinbabam aradı ateşi 49,5 olmuş gece napcaz bilmiyorum dedi yanına da gidemiyoruz. 49,5 ateş var mı acaba 39,5u öyle mi anladı kafam durdu yahu 39,5 bile çok yüksek ve havale eşiğiyken 49,5 imkansız bence yanlış anlamistir. Sorum şu böyle bir durumda ne yapmak gerek hastaneye yatış için yapılması gereken nedir lütfen yardım edin çok korkuyoruz hiç bilinçli değiliz nerden ogrenicez bilmiyoruz hastaneyi arasak evinde geçirecek zaten ilaçlarını verdik diyecekler diye korkuyoruz internette çok örneğini gördüm lütfen acil bilenler yazsın 😢