Selam kızlar oğlum tam 5 aylık. 2 aylığından beri aşırı gazlı ve reflü bi bebek olduğu için Apramil Anti-Reflü mamasını kullandık şimdiye kadar ama artık değiştirme zamanı. Aptamilin hangi mamasını önerirsiniz Aptamil 1 alıp almamak arasında kaldım siz ne düşünüyorsunuz? Teşekkürler şimdiden💙