Merhaba sevgili anneler,
Kızım 6 ay 1 haftalık yaklaşık 20 gündür ek gıdaya geçiş yaptık, sabahları yumurta sarısı az peynir pekmez ve muz / avokado gibi bir karışım yiyor. Öğlen veya ikindi de sebze veya meyve püresi veriyorum, akşamları da genelde sebze veya gece muhallebisi yapıp veriyorum ilk zamanlarda bir sorunumuz yoktu ancak son bir haftadır gece gazlanmaya başladı ve uykusundan ağlayarak uyanmaya başladı ancak gece süt verirsem tekrar uyuyor hızlıca ama 2 saat sonra yine uyanıyor :/ napıcagımı şaşırdım acaba bu alerjik bir durum mu yoksa kızım iştahlı olduğu için acaba ek gıda miktarını fazla mı abarttım? Genelde bir kase ye yakın gıdayı bitiriyor. Lütfen tecrübeli annelerden yorum bekliyorum. Bu arada Pürelere Zeytinyağı ekliyorum ama aşırı sulu vermiyorum.
teşekkürler.