Kızlar bebeğim 2600 doğdu suan 6800 5.ayımıza yarın girecez alerjik bir bebek 4.ay götürdüğümde 6400 du 500 gr almıştı dün de 6800 çıktı 400 gram almış başlarda 900 gram alarak ilerledi ama normal görüyorlar ama belli bi aydan sonra 1 kiloya yakın almasını bekleme dedi doktor ama takıyorum alerjik olduğu için😔