Eyllull Hanımlar Merhaba 1 aylık bebeğim 1 memeden emerken çok ağlıyor ötekinden normal emiyor benim gibi olan varmı sebebini bulamadım
Kuzeybey2209 Eyllull iki parmağınla sık öyle ver canım vermemezlik yapma sana zarar şişer koltuk altına vurur
Bebek2020 Eyllull benim olmuştu. Sağ göğsümden ememiyordu sanki çekiştiriyordu sürekli oyüzden sağ göğsüm hep ağrırdı. Şimdi 5 aylık çekebiliyor çok şükür sorun yok. Ama bu seferde kuvvetli çektiği için iki göğsüm hep yaralı 😅
Bg212121zg Eyllull sebebini hiç bilmiyorum ama benimki de küçükken öyleydi ama sonra çok şükür geçti..
Eyllull Mom14 canım sütüm zaten aşırı çok yok az geliyor ondan ağlıyor diyebilirsin ama azda değil valla şaştım
Sumeyyebaglan Ay bendede aynı problem resmen çırpınıyo kıyamet böyle ilk 3 dakikadan sonra anlamadım valla keşke bende bulabilsem sebebini
Bebek2020 Eyllull ağlama nedeni tazzikli gelmesinden olabilir. Meme ucunuz küçükse ondan olabilir. Ters tarafınıza denk geliyorsa tutuş şeklinizde problem olabilir 🤷🏻♀️ Ama şunu bilin ki yakın zamanda atlatacak. Büyüdükçe toparlanır. Kolay gelsin 🌸💐
Kuzeybey2209 Eyllull dedikleri gibi kuzum hızlı gidiyordur boğulucam korkusuna emmek istemez benimde aynı durumum var