Hanımlar merhabalar. Oğlum 11 ay 7 günlük. Doğduğundan beri göz yaşı kanalı tıkanıklığı var ve masajla açılmadı. Doktorumuz operasyon önerdi. Daha önce bu operasyonu çocuğuna yaptıran anneler var mı, nasıl bir operasyon, kaç günde iyileşti, çok ağrısı oldu mu? Şimdiden teşekkürler.