Kızlar merhaba hayırlı cumalar diliyorum🥰 Oğlum 4aylik olacak 1hafta sonra ama hala ayaklarının üstüne basmıyor normal mi doktor kontrolümüze daha var o yüzden sormak istedim bide kalpte üfürüm demişti önceki kontrolde kalp doktoruna gidicez böyle olup düzelen oldu mu acaba ☺️