Kızlar merhaba, Oğlum 17 aylık ol ak üzere meme düşkünü ve doğal olarak iştahsız geceleri sürekli uyanan bir bebek. Normalde gece beslenmesini kesip gündüz 2 yaşına kadar emzirmeyi hedefliyordum ama gece bir türlü başarılı olamadık sürekli ağlama krizleri. İnstagramdan bir anneyle konuştum oğlu maşallah iştahlı 23 aylık ve emiyormuş hala sordum oda gündüzü kesip gece birkaç kere emzirdiğini o nedenle iştahının daha iyi olduğunu gündüz yediğini belirtti. Bende gündüzü kesip gündüz yemesini sağlayıp gece de emzirmeye devam mı etsem bilemedim bu şekilde uygulayan yapan var mı merak ettim ? Genelde gece kesilir ama geve emmezse gündüz yine yemez memeye yatıp durur mu bilmiyorum 🤷🏻♀️ Zayıf bir bebek o nedenle hem yemesi hem emmesi önemli içinden çıkamadım bir türlü