Arkadaşlar burnunu iyice temizleyin bende 1 ay önce doktora gittim antibiyotik şurup yazdı 10 gün sonra kes dedi ama burnunu temizlemek çok önemli fizyolojik serum falan da var ama onu ben yapamam diye almadım. Birde ciğerlerine inmeden doktora gösterin ve antibiyotik şurup yazmasını isteyin birde okaliptüs yağı ile masaj yaptım sanki biraz iyi geldi gibi ama sırtı kabardı hafif bıraktım bidaha yapmadım bebeklerde genelde enfeksiyon olduğu için belirli bir yaşa kadar da surebilirmis Allah iyilik versin inşallah 🙏🌸