Geçenlerde yazmıştım oğlumda kum var acıle gıttık soyledıler dıye dün yıne gıttık bu sefer poliklinige araştırma yapıldı daha detaylı bagırsak enfeksiyonu olduğu söylendi küçük olduğu ıcın ılac başka bı tedavı yapılmadı sadece zinco şurup verıyorum onuda acıldekıler varmıştı poliklinikte devam edın dedı çocuğum gece boyunca aglamaktan helak oldu Ağrı’dan basına gelen benı bılgılendırecek bırileri varmı 🥺