1 yaşındayız geceleri inanılmaz hareket ediyor üstünü açıyor sürekli de kontrol edemiyorum sanırım uykuya dalıyorum. Kalöriferi hiç kapatmıyorum zaten ama üstü açık. Uyku tulumunu pijamanın üstüne giydirdim daraldı çocuk. Tek giydirsem üşür mü ? Bu uyku tulumlarında nasl yatıyo çocuklar anlamadm. Ya da benim çocuğum sıkıntılı😒🙄