Ben 9. Ayından beri keçi sütü veriyorum. Sulandırarak yarı süt yarı su bebeğim anne sütü almadı mama ile beslendi mamayı da reddedince süte başladım. İnek sütüne gelirsek alerji yaptı günlerce pişik oldu çok az vermeme rağmen dokundu ve zaten inek sütü kansızlık Demir eksikliği vs çok yapıyor. ama muhallebi yaptığımda bi etki olmadı yedi güzel. , cicibebe keçi sütü muz gibi karışımlar yaparak arada değişiklik yapıyorum. bazen keçi sütü olmadığında inek sütü koyuyorum yine de ağır geliyor direk verince ben keçi sütünü tavsiye ediyorum , Yoğurt ayran vs veremediğiniz zamanlar . gece de kurtarıcı oluyor mama içmiyor keçi sütünü veriyorum onu içiyor