Kizlar 32 gunluk bebegimik kafasi duz olmaya basladi. Geceleri sirt ustu yatiyor reflusu oldugu icin. Gunduzleride saga sola yatiriyorum. Ama yinede duz oldu. Sekliki nasil geri duzeltebilirim? Geceleride mi yan yatsin veya o ozel kafa yastigi alsammi? Siz nasil yatiriyonuz anneler? Yardimci olursaniz sevinirim🌸