Merhabalar, 14 aylık oğlum doğduğundan beri alerjik. Devam sütü alıyor. Ben geçer diye bekledim ama sadece süt değil birçok şeye alerjisi var. Hatta süt az miktarda verebiliyoruz. Yoğurt, tarhana, kereviz,brokoli, hurma, avokado… o kadar çok şeye var ki. Beslenmesini çeşitlendirmekte zorlanıyorum. Aynı şeyleri yemek zorunda kalıyor. Doktora götüremiyoruz pandemi yüzünden. Böyle bir durumu yaşayanlar var mı? nasıl çözüldü? Ne yapabilirim? 1 yaşından sonra geçer diye düşünmüştük geçmedi.