Elif1601 [bilinmeyen] en iyisi eski tip arko kremler o yesil renkte vardi ya tüp icinde hemen geciriyor
Gizemre [bilinmeyen] sarı veya mavi hametan kullanabilirsiniz o gün içinde geçirir ama geçtikten sonra tavsiyem zeytin yağı kullanın krem yerine her kaka yapmasından sonra poposunu yağlayın
pasaninannesi [bilinmeyen] ıslak mendili değiştirdiğimden beri pişik olmuyor kreme bile ihtiyaç kalmıyor canım hiç aklıma gelmemişti ıslak mendilden olabileceği
pasaninannesi [bilinmeyen] sleepy canım beyaz sarı yazılı paket buna geçtim hiç pişik olmuyor bide yumurta ve domates yemiyorum omlarında etkisi oldu sanki burda okumuştum domatesin pişik yaptığını
alicihankus Ben normalde zeytinyağı sürüyorum kızarıklık olduğu gibi desitin pisik kremi kullanıyorum hiç pisik olmadık şükür
domatesim [bilinmeyen] doğduğundan beri sudocrem kullanıyordum geçende çok fena pişik olmuştu. (Islak mendil de kullanmıyorum sadece pamukla) sudocrem fayda etmedi kantaron fayda etmedi. Bir arkadaş Arko tüp krem vardır eski onu demişti. Sonra forumda da gördüm. Akşam sürdüm sabah geçti. 😳
Esrafatihbulut [bilinmeyen] mustela kullanıyorum bariyeri olduğu için uzun süre de devamlı kullanabilirsin fiyatı da hemen hemen sudacream kadar
domatesim [bilinmeyen] teşekkür ederim 🌸 zeytinyağı en iyisi ya bu zamana kadar hiç pişik olmamıştık biz de 🤷🏻♀️ Ama şükür ki geçti 🙏🏻