Asyabhr bebekler için nemlendirici kremler oluyor, bepanten de çok iyi kuruluğa, banyoda sabun kullanıyormusunuz? Eğer kullanıyorsanız Sabun yerine şampuan kullanın, sık sık yıkamayın ,bi de kaç aylık? küçükken kuruluk oluyor genelde zamanla düzeliyor