Dün akşam fındıklı tablet çikolatadan bir parça aldım. Isırdım o sırada üstüme kurt düştü. Çikolataya baktım resmen içindeki fındığı yemiş. Birde buzdolabındaydı çikolata. İnternettende bakayım var mı bu gibi şikayetler diye girdim , girmez olaydım…yüzlerce bu tarz şikayet. 😰 Hemen bizde şikayet ettik. Sizde dikkat edin. Artık nedendir bilinmez ama araştırmaları gerekli. Saklama koşullarından dolayı mı oldu ? Yoksa kurtlu fındıklar mı kullanıyorlar ? Çikolatadan böyle soğuyacakmışım demek ki 😑