Merhaba anneler. Kızım 6 ay 11günlük. Ek gıdaya başladık bi kabızlığı yok bi sorunu yok gbi görünüyor ama son zamanlarda gece özellikle sürekli ıkına ıkına ağlayarak kalkıyor. Kaka yapma sorunu yok. Simdiye kadar brokoli karnabahar havuc patates kabak muhallebi muz elma armut yedirdim. Diş mi cıkıyor desem ateşi yok parmağımı gezdiriyorum ağzında herhangi bi cıkıntı yok. Yani napacağımı şaşırdım. Uykuya tam dalamıyor yavrum. Bu konu hakkında bilgisi olan basına gelen varsa beni de aydınlatabilirse cok mutlu olurum. Teşekkür ederim.