Zgezge Selam kızlar 9gun önce ikizlere doğum yaptım oğlum solunum sıkıntısından dolayı kuvezde kaldı 6gun antibiyotik tedavisi aldı hergun sütümü sagıp götürdüm ek olarak da aptamil vermişler orada şimdi bebeğim yanımda ama emmiyor mama da yemiyor nefesi yetmiyor sanki yoruluyor bakın 5saat oldu anca ,30ml mama yedi korkuyorum bişey olcak diye hep uyuyor ağız dolusu kusuyor yediğini çıkartıyor napicam ben acil fikri olan söylesin kafayı yicem çünkü...
Zgezge Tubad götürdüm çıplak soyun uyandırın öyle besleyin madem uyanmiyosa dedi bir sıkıntısı yok dedi
Partk Elinizin orta ve baş parmağınızı birkeştirip ayağının altına tak diye vurun sertçe. Acımamanz gerekiyor. Bana doktpr göstermişti uyanıyor öyle suan muhtemeleb şekeri düştüğünden o kadar uyuyor. Yediköe acılacak kendine gelecek. Bnm kızımda ememiyodu mama verdim şırıngayla kustu uyanamaıyodu dedğim şeklide sürekli uyardm yedirdim